Followers

Monday, April 18, 2011

Ke Tasik Lagi

Salam,

Semalam bawak Eiman naik basikal kat tasik lagi. Tapi kali ni bukan kat port yg slalu pegi tu, yg ni port Mama & Papa Eiman dating dolu2...Jugak port Mama & Papa Eiman shooting outdoor wedding photos. Bawak skali roti berkulat kami sebab nak bagi makan kura2 dan ikan yg banyak dalam tu. Memang best lah.. Jom tengok gambar!  =)

Bye-bye Mama dulu..

Atu, Uwe, Pat...Eeeyaaah!! Itu yg Eiman cakap..Satu, Dua, Empat...Tiga MIA.. ;p

Semangat tengok titishhh. Mama dia kurusss semangat tengok Eiman dekat sgt dgn air.

Titisssshh...!!

Tempat yg sama!  =)


Ada jugak video Eiman demo cammana titissssh (tortoise) dia makan.. =)

video


Uols ada yg penah bawak anak2 pi tempat uols shooting outdoor mase kawen x? Sgt nostalgia...Masa jalan2 aritu siap terharu2 dgn Abang. Tak sangka dapat bawak Eiman pi tempat dating kitorang..Hehe..Poyo sket..

No comments:

Post a Comment